Nieuws

Krijgen we nog een ledenpas? Die vraag is ons de afgelopen jaren met regelmaat gesteld. Het antwoord hebben we nu: ja! Maar niet de plastic pasjes zoals jullie die uit het verleden gewend zijn. Plastic pasjes vinden we niet meer van deze tijd. Bovendien vraagt het de nodige logistiek om alle pasjes bij onze leden te krijgen. Wij gaan werken met een digitale ledenpas, de Digipas.

Alle leden en donateurs van FeanFan waarvan het e-mailadres bij ons bekend is, ontvangen half mei een e-mail van Digipas. Hierin staat precies hoe de ledenpas kan worden gedownload én geactiveerd.

Heb je een vraag over de Digipas? Kijk dan eerst even tussen onderstaande veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen, stuur dan een e-mail naar: info@feanfan.nl of kom voorafgaand aan een thuiswedstrijd langs bij de bestuurstafel van FeanFan in FeanPlaza of bij onze stand tijdens de FeanDei.

Waarom introduceren jullie de digitale ledenpas?
We hebben afgelopen seizoen gemerkt dat het aantal supporters dat met de bus meegaat naar uitwedstrijden enorm is toegenomen. Dat geldt ook voor enkele activiteiten die we organiseren, zoals de voetbalclinic. Controle op het lidmaatschap deden we altijd handmatig, dit is een enorme klus. Met de digitale ledenpas hoeven we alleen de app op jouw telefoon nog maar te controleren, dat scheelt ons veel werk.

Wanneer gaat de Digipas in?
Tijdens de busreizen die er dit seizoen nog zijn, kun je de Digipas al gebruiken. Daarnaast werken we dan nog met de controle zoals jullie die gewend zijn. Vanaf volgend seizoen werken we alleen nog maar met de Digipas, zorg dus dat je deze wel alvast installeert.

Ik ben wel lid van FeanFan, maar heb geen e-mail van Digipas ontvangen. Hoe kan dat?
Wij hebben niet van al onze leden een e-mailadres. Geldt dit ook voor jou? Stuur ons dan een e-mail (info@feanfan.nl) met daarin in ieder geval je volledige naam, adres en woonplaats. Dan zorgen wij dat je zo snel mogelijk toegang krijgt tot de ledenpas. Dit geldt ook als je afgelopen jaren van mailadres bent gewisseld en het nieuwe mailadres nooit hebt doorgegeven.

Mijn kinderen zijn kortingslid, maar hebben nog geen eigen telefoon. Wat nu?
Dit is geen probleem. Als jullie met meerdere personen op hetzelfde adres lid zijn, ontvangen jullie meerdere activatiecodes. Als ouder kun je dan naast je eigen ledenpas, bijvoorbeeld ook de ledenpas van jouw zoon of dochter in de Digipas zetten.