Nieuws

Commercieel directeur Martin Koopman is zeer te spreken over de ontwikkelingen bij sc Heerenveen. Na magere jaren keert de schwung weer terug in de club.

“Het is mooi om te zien dat de achterban na twee moeilijke coronajaren de club trouw is gebleven”, vertelt Koopman in de eerder deze maand verschenen editie van FeanFan Magazine. “Sterker nog, we hebben ten opzichte van vorig seizoen zelfs een omzetgroei van 1,5 miljoen euro gerealiseerd. De samenwerking met beide supportersverenigingen gaat ook heel mooi.”

Koopman ziet de Heerenveen-supporters de club weer omarmen. “Het is bijvoorbeeld prettig om te constateren dat de uitwedstrijden zo in trek zijn. Het sentiment is positief. Zelfs na de onverklaarbare nederlaag tegen RKC Waalwijk merk je dat het chagrijn vrij snel wegebt. Natuurlijk wordt er gebaald, maar het is al vrij snel kop omhoog en op naar de volgende. Als het publiek ziet dat er hard wordt gewerkt op het veld, dan wordt dat gewaardeerd.”

Natuurlijk zijn er nog veel meer mooie verhalen te lezen in de nieuwe editie. Wil je FeanFan Magazine voortaan ook thuis ontvangen? Voor 25 euro per jaar ben je al lid van de supportersvereniging. Nieuwsgierig? Word nu lid.